سه شنبه ٢٨ خرداد ١٣٩٨

پارسی |English



  چاپ        ارسال به دوست

با حضور مدیرعامل صورت گرفت:

افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین

مرکز جامع و یکپارچه ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین با بکارگیری مدرن ترین فناوری ها و فرایندهای پاسخگویی، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این مجموعه افتتاح شد.

به گزارش اخبار نوین،  مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان این بانک با بکارگیری شیوه های پاسخگویی مدرن به منظور کسب رضایت، ایجاد وفاداری و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان بصورت ۲۴ ساعته افتتاح شد.

در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، با بیان نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی سازمان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان گفت: بسیاری از مسایل و راهکارها در ارتباط نزدیک با مشتریان، از طریق جمع‌آوری و پردازش اطلاعات به دست می آید و این نقطه‌ای است که این مرکز می‌تواند نقش کلیدی خود را ایفا کند.

پورسعید با اشاره به اهمیت ارایه خدمات از طریق کانال‌های متنوع گفت: امروزه با رشد تکنولوژی این امکان فراهم شده که طیف وسیعی از خدمات از راه های متنوع به مشتریان ارائه شود و آنها خود انتخاب کنند که از چه راهی و با چه ابزاری این خدمت را دریافت کنند.

وی افزود: این امر موجب بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت از خدمت دریافت شده، می‌شود.

مدیر عامل بانک ایران زمین، ضمن بازدید از مرکز جدید ارتباط با مشتریان این بانک، بر نقش کلیدی آن در تعیین راهبردها و استراتژی های ارایه خدمات به مشتریان تاکید کرد.

 

 


١٩:٣٤ - 1397/12/20    /    شماره : ٣١٢٥٨    /    تعداد نمایش : ١٢


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




 

 

 

 

 

کلیه حقوق نزد پایگاه خبری اخبار نوین محفوظ
می باشد.