جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار کارگر خطاب به صهیونیست‌ها: دست از پا خطا کنید، جور دیگری پاسخ داده خواهد شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: توانمندی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی، پیام عملیات وعده صادق برای ملت ایران اسلامی بود.

به گزارش اخبارنوین به نقل از دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اجرای عملیات وعده صادق مطلع شده بودند، اما با این وجود نتوانستند مانع انجام این عملیات شوند و این نشان‌دهنده قدرت دفاعی بالای جمهوری اسلامی است.

سردار کارگر افزود: اگر اسرائیلی‌ها بعد از این عملیات دست از پا خطا کنند، نظام مقدس اسلامی جور دیگری به آن پاسخ خواهد داد. همه عالم می‌داند که اسرائیل رژیمی جنایتکار و کودک‌کش است، اما مجامع بین‌المللی در مقابل این جنایات سکوت کردند. متاسفانه برخی از کشور‌های منطقه هم که مدعی اسلام هستند به دلیل خدانشناسی و وابستگی، جرات اعتراض به رژیم صهیونیستی را ندارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آمریکایی‌ها همچون رژیم صهیونیستی در افغانستان، عراق و یمن دست به جنایات زیادی زدند.

قمار سیاسی و ریسک احمقانه اسرائیل

سردار کارگر ضمن تبیین دستاورد‌های عملیات وعده صادق، بیان داشت: این عملیات پیامی را برای مردم ایران اسلامی و دستاورد‌هایی را در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی به همراه داشت. امروز بحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی از اقتدار و قدرت بالایی برخوردار است. توانمندی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی، پیام عملیات وعده صادق برای ملت ایران اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس با هدف قرار دادن کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق به‌دنبال تحقیر جمهوری اسلامی بود. این رژیم قمار سیاسی و ریسک احمقانه‌ای کرد و در مقابل جمهوری اسلامی با اجرای عملیات وعده صادق پاسخ قاطعانه و کوبنده‌ای داد.

ارتقای سطح آگاهی، رمز پیروزی در جنگ شناختی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز آمریکا در اذهان عمومی مردم جهان جایگاهی ندارد و این بسیار مهم و ارزشمند است.

سردار کارگر در پایان یادآور شد: امروز جنگ فقط در مرز‌ها نیست، بلکه دشمن مغزها و افکار ملت‌ها را نیز هدف قرار داده و برای رسیدن به اهداف خود، جنگ شناختی را به‌عنوان عرصه‌ای از جنگ ترکیبی در پیش گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن